Don’t Panic!­čś▒

By | Sal─▒, Nisan 04, 2017 Yorum yap
Panik halindeyim. Ortada ge├žerli bir neden yok ama ben kafas─▒ kopmu┼č horoz gibi anlams─▒zca sa─ča sola ko┼čarak herkesin ├Âd├╝n├╝ koparmak istiyorum. Ya┼članm─▒┼č hissediyorum, hayat─▒ ka├ž─▒rm─▒┼č hissediyorum, hi├ž uyumadan birka├ž ay ├žal─▒┼čsam acaba di─čerlerine yeti┼čir miyim diye planlar yap─▒yorum. Erteledi─čim her ┼čey gelip bo─čaz─▒m─▒ s─▒kt─▒ bug├╝n. A┼č─▒r─▒ mutsuzum.
Ge├žen hafta gitti─čim doktorda adam─▒n odas─▒nda ne varsa ├žarp─▒p devirdim, san─▒r─▒m bir iki maketi k─▒rd─▒m. Kontrol i├žin ├╝├ž ay sonra ├ža─č─▒rmas─▒na bunun neden oldu─čundan ┼č├╝pheleniyorum. Muhtemelen “G├Ât├╝yle k├Ây y─▒k─▒yor, ne kadar ertelersem o kadar iyi” diye d├╝┼č├╝nd├╝. Yemezler. Kabus gibi ├ž├Âkece─čim tepene.
Eczaneye gitti─čimde emekli bir emniyet m├╝d├╝r├╝ taraf─▒ndan esir al─▒nd─▒m ve yar─▒m saat maydanoz ve limon k├╝r├╝ ile karaci─čer ya─članmas─▒ndan kurtulu┼čunu dinledim. Ke┼čke beni ├Âroyinle falan bassayd─▒, tutuklasayd─▒ ne bileyim, daha ac─▒s─▒z olurdu. Maydanozlar─▒ tel tel ay─▒rmas─▒ndan rondoyu ├žal─▒┼čt─▒rmas─▒na kadar her detay─▒ dinledim. Geveze, bencil pi├ž.
Ot almak i├žin her hafta pazara gidiyorum ve her gidi┼čimde kovboy ┼čapkal─▒ bir pazarc─▒ g├Âr├╝yorum. Ge├žen hafta foto─čraf─▒n─▒ ├žekmeyi ba┼čard─▒m ama adam ┼čapkas─▒n─▒ de─či┼čtirmi┼č. Ya da ben ileri miyop oldu─čumdan yanl─▒┼č g├Ârd├╝m. Neyse, adam Roland Deschain’in g├Âbekli versiyonu gibi geliyor. Sanki tezgah─▒n alt─▒nda Kara Kule’ye giden yol var gibi ne bileyim.
























Kendime bir y├╝z├╝k ald─▒m. Yukar─▒dan bak─▒nca ip dolanm─▒┼č penise, yandan bak─▒nca iple g─▒rtla─č─▒ s─▒k─▒lm─▒┼č kargaya benziyor. A┼č─▒r─▒ ┼čekilsiz. Satan adam bile “Ne bok oldu─čunu anlamad─▒m, ├žok ├žirkin, al da kurtulay─▒m bundan” dedi. Ald─▒m. ─░┼čin k├Ât├╝s├╝ be─čenerek tak─▒yorum. :/



Ek┼či maya ├╝retmeye kafay─▒ takt─▒m. Yamak ├Âld├╝─č├╝nden beri eve hayvan sokam─▒yorum madem, ben de ek┼či maya yap─▒p besleyece─čim. Bana ihtiyac─▒ olan bir canl─▒ laz─▒m. Bir de balkonda domates, fesle─čen falan yeti┼čtirece─čim, ┼č├Âyle iki set ald─▒m. Kuzu kula─č─▒ konusunda ara┼čt─▒rmalar─▒m s├╝r├╝yor.


































G├╝nlerdir s├╝rekli AC/DC, Rush, Def Leppard falan dinliyorum. Kendimi ├╝niversitenin ilk y─▒l─▒nda gibi hissediyorum ki bu 2002 demek. 2017-2002 = 15 sene? Wtf? Ya┼čland─▒m, alt─▒ma s─▒├ž─▒p mamayla beslenece─čim g├╝nlere ne kald─▒? 32 ya┼č─▒nday─▒m, bir 15 sene daha ge├žti─činde 47 olaca─č─▒m. Tamam, buraya kadar, sizi tan─▒mak g├╝zeldi…
Sonraki Kay─▒t ├ľnceki Kay─▒t Ana Sayfa

0 ki┼či yorum yapt─▒, acaba ne dedi?: