Tembellik mi zeka geriliği mi?

By | Pazartesi, Eylül 26, 2016 1 comment

Dün gece bir anda delirmiş gibi odamı topladım, haftalardır çalışmadığım iki sayfadan notlar çıkardım, okurum diye kenara attığım bir makaleyi okudum, ilaçlarımı içtim, bir mandalina yedim ve Kindle'ı alıp yatağa geçtim. Bütün bunları yapmam normalde haftalar sürerdi. O derece tembelim aylardır. 


Yapmam gereken ne varsa biriktirip, yapmayıp, "Dikkotöm doğonok, yopomoyorom" diye bahane buluyorum. Çok sıkışınca da ağlıyorum. Aynı şeyi diyet konusunda da yapıyorum. hep bir bahanem var. Al işte, sigarayı da bırakamadım. Üç sene içme, bok varmış gibi yeniden başla. Aferin, bence çok zekiyim. Hatta dur bi' sigara yakayım... 

Açıkça kendimi sabote ediyorum! Her konuda hem de. Çünkü hayata karşı bir motivasyonum yok. Yaptığım ve yapacağım hiçbir şey ilgimi çekmiyor. Sokakta dinozor görsem "İyi yani, napalım, üstüme sıçmadığı sürece sorun yok" der geçer giderim. Zaten muhtemelen o da gelir üstüme sıçar... 

Ne yapmak istesem anında içimden bir ses "Aman kim uğraşacak şimdi" diyor. Üzüm yiyen Roma imparatoru gibi yan yata yata çalışıyorum gündüzleri. Sol kolum kopacak sonunda. Kahveyi, bitki çaylarını kafamı 45 derece açıyla yatırarak içmeyi öğrendim tembellikten. Bilgisayar ekranını yan görerek iş yapıyorum, aletin düz görünümü nasıldı unuttum. Şu an bunları bile yatarak yazıyorum! 

Yatak çöktü yatak! Alalı birkaç ay oldu, götümün izi çıktı yatakta. Yarın firmayı arayıp şikayet etsem "Hamfendi götünüzün yatağa yapıştığını tespit ettik, sorun bizde değil götünüzde" diyecekler. Çünkü yatak bu yani, yatarsın kalkarsın. Ben kalkmıyorum, yatakta yaşıyorum. 

Birkaç sene öncesine kadar ofiste sabahlayan, günde max dört saat uykuyla yaşayan, aşırı enerjik, aynı anda on işi halleden insan da bendim. Ne oldu ya bana? Acaba benim fason üretimim var da biri orijinal beni alıp yerime onu mu bıraktı? Fason muyum lan ben? Dandik miyim? 

Tembel miyim, geri zekalı mıyım neyim biri çözse de ona göre yaşasam artık...
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

1 yorum:

  1. offf aynısı bende de var, bunu yazarken bile çok üşendim.

    YanıtlaSil