Naftalinin kafa yapıcı etkisi...

By | Cuma, Eylül 23, 2016 Yorum yap
p_20160923_200100
Bugün babam öleli tam dört ay oldu. Koca dört ay ve ben alışmak konusunda bir adım bile yol alamadım gibi geliyor. Bugünkü hislerimi şuraya bıraktım. Ayrıca kötü bir tesadüf de yaşadık. Babamın arkadaşlarından biri Mesut'un hastasıydı, babam Mesut'a selam söylemiş arkadaşıyla. Ama adam selamı iletemeden babam öldü. Bugün yanına gitmiş Mesut'un, "Sana selamını getirdim ama kaybettik maalesef" demiş. Haliyle Mesut bunu anlatınca ben kötü oldum. Dağıldım...
Daraldığım için markete gittim, raflar arasında dolanırken naftalin takıldı gözüme. Eczacıbaşı marka olanı aldım elime, kapağını açıp derin bir nefes çektim. Dünya birkaç tur döndü etrafımda, beynimin içinde rüzgar esmeye başladı ve ciğerlerim nargile içmişim gibi doldu. Evden iki dakika uzaklıktaki markete öylesine gidip kafayı bulmayı başarmıştım. Aferin bana. O kafayla eve zor geldim, gözlerim yanıyordu ve alkol almış gibiydim. 
Akşam yemeği de yemedim, jelibon ve çikolatayla doyurdum karnımı. Üstüne bir fincan da portakal çayı içtim. 
Birazdan şüşko olduğum için kendimden nefret edeceğim, bir daha çikolata yemeyeceğime dair yeminler ederek beş yıllık kalkınma planı yapacağım. Telefonun alarmını 08.00'e kuracağım ama en erken 11.00'de kalkıp gerine gerine yatakta döneceğim. Pilatese başlayacağıma dair binlerce söz verip yine tüm gün camış gibi yayılarak çalışacağım. Evden çalışmanın kötü yanı: YATARAK ÇALIŞABİLİYORSUN! 
Bir an önce eylem planı yapmam gerekiyor. Buraya da yazayım, belki utanır da yaparım.
  • TOEFL için İngilizce çalışılacak!
  • Glisemik indekse göre beslenilecek, 1200 kalori aşılmayacak
  • Yatak içindeki ekosistem dağıtılacak, uyanır uyanmaz yataktan çıkılacak.
  • Kindle güncellenecek, okuma listesindeki kitaplar atılacak
  • Bilim kurgu ve fantastik kurgu dışında kitap okumaya başlanacak
  • Sigara bırakılacak
  • Pilatese başlanacak
  • Resim yapmaya dönsem iyi olur, bunu bi' düşüneyim
  • Sonra okunacak diye kaydedilen yüze yakın makale en kısa sürede okunacak
  • Saçlar kestirilecek ve boyatılacak
Aklıma geldikçe güncelleyeceğim bunu. Şimdi gidip kendimi vantilatörle döveyim.
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 kişi yorum yaptı, acaba ne dedi?: