Idris Elba'dan Roland Olur Mu?

By | Pazar, Temmuz 17, 2016 Yorum yap
The-dark-tower-From-Stephen-King
Bu yazı için oldukça geç kaldığımın farkındayım ancak blog yazmaya ara verdiğimden mazur görün.
Beni tanıyanlar Stephen King'e aşık olduğumu az çok bilir. Çocukluğumda tesadüfen keşfettim kendisini. İlk okuduğum kitabı Skeleton Crew, ülkemizde bilinen adıyla Sis oldu. Sonrasında elbette Kara Kule serisine bulaştım ve tapınırcasına okumaya devam ettim. Ve şimdi Kara Kule (The Dark Tower) sinemaya uyarlanıyor. Yalnız ufak (?) bir sorun var: Roland zenci! 
Hayır, ırkçı falan değilim elbette. Ama kitabı okuyanlar ne demek istediğimi anladı. Beni alıp Roland yapsalar bu kadar uyardı (?). Yani illa ki projeye zenci koyalım gibi bir derdiniz varsa, zaten hali hazırda serinin içinde Odetta Holmes var, kadın zenci! 
Bu duruma bozulsam da ses çıkarmadım çünkü ben bir King fanıyım. Onun kitaplarından yapılacak her uyarlamayı eleştiririm, ama sonra oturup izlerim. Çünkü sinsiyim!

Serinin kötü adamı, yani Siyahlı Adam Randall Flagg da  Matthew McConaughey tarafından canlandırılacak. Randall Flagg birçok King romanında karşımıza çıkan şerefsiz, piç, şeytan ruhlu ama ilgi çekici bir karakter. Buna belki başka bir yazıda değinebilirim. Matthew McConaughey ayrıca yine King uyarlaması olan The Stand filminde de Randall Flagg'ı oynuyor. Bu güzel bir ayrıntı olmuş, her yerde farklı bir Randall görmeyeceğiz. 
Idris Elba'nın Roland olduğu sahneler yavaş yavaş düşmeye başladı. Bunu görünce ben ne yaptım? Gidip Kara Kule serisinden bir kitabı üç kere öpüp alnıma koydum, neticede bu da benim kutsalım. 
İşte setten kareler, işte gönlümün efendisi Roland...
Bu arada, başlıktaki soruya cevaben: Yapmışlar, olmuş.
343b5d7900000578-3592955-image-m-2_1463406779182

343b5dbc00000578-3592955-image-a-20_1463409003842

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

0 kişi yorum yaptı, acaba ne dedi?: