Durum raporu veriyorum: Hasar büyük!

By | Pazartesi, Temmuz 11, 2016 3 comments



Bir yıldan uzun zaman oldu yazmayalı, sanırım artık geri dönmek istiyorum. İçinde bulunduğum depresyondan çıkabilirsem elbette…
23 Mayıs Pazartesi, öğlen 13.30’da babam öldü, hayatımdan kocaman bir parça gitti. Şubattan beri akciğer kanseri ile savaşıyorduk, olmadı, üç ay yaşadı. Gözümün önünde öldüğünden mi yoksa kişisel zayıflığım mı bilmiyorum, bir türlü aklımdan atamıyorum. Babamın ölümünü uzun uzun anlatmayacağım. Şurada anlatmıştım.
Bu süreçte neler yaptım: Kilo verdim, kilo aldım, sevgilim oldu, sevgilimden ayrıldım, bilgisayar oyunlarına geri döndüm, ağladım, manik atak geçirdim, bol bol ketiapin içtim, çokça uyudum, pilatese başladım, pilatesi bıraktım, depresyona girdim, babamı özledim, depresyondan çıkamadım…
En son dün sürekli midem ağrıyor diye şikayet etmem üzerine doktor arkadaşım “Bir bokun yok senin, kendi kendine negatif enerji yüklüyorsun, depresyondan hastasın” dedi. Belki yazmak iyi gelir diye bloğa dönüş yapayım dedim. Bundan sonra sadece günlük yazıları değil, oynadığım bilgisayar oyunları, izlediğim diziler (bilim kurgu, fantastik) ve okuduğum kitaplar hakkında da yazacağım. Her boku en iyi ben biliyormuşum gibi yazacağım, çok yazacağım, evet…
O zaman rastgele diyelim!








Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

3 yorum:

  1. başın sağolsun :/ Derya'cım hep yaz sen ben okurum :)

    YanıtlaSil
  2. Bence kendinle konuşabiliyorken böyle bir şekilde zayıflığın çok yok bana göre, biliyorsun fakat yaşamadığın için tepki veremiyorsun ama yaşadığın zaman tecrübesizliğinin ötesinde bu düşünce bir kalkan gibi koruyor seni bu gayet iyi bir şey yaşadıklarının yanında ama gerçeği kabullenmek her zaman kolay olmuyor. Sen çoktan yaşadın bunları ve çoktan atlattın sadece anlaman gerek :/ Zaman...
    Yazmaya başla o zaman halen zamanın varken!

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim ikinize de, zamanla göreceğiz becerebilecek miyim, bakalım...

    YanıtlaSil