Comic-Con 2016 başladı!

By | Cuma, Temmuz 22, 2016 1 comment
img_2062
Japonlar'ın Comiket’inden sonra dünyanın en büyük çizgi film festivali olan San Diego Comic-Con International dün başladı!
Program kapsamında ödüller, söyleşiler, film gösterimleri ve yarışmalar var. Tek tek yazmaya kalkarsam çok sıkıcı olur, en iyisi kendi sitesine bakman. En eğlenceli kısmı elbette cosplay, yani çılgın kıyafetler! 
Amerika'da  bunlar olurken sence ben neredeydim? Bir otobüsün içinde, sıcaktan erimiş halde İskender diyarı Bursa’ya gitmeye çalışıyordum. Yolun yarısına gelmeden isyan eden otobüs yaşlıları muavini otobüsten attı, İstanbul’a kadar muavinsiz gittik. Muavin otobüsten atıldığı halde çenesi kapanmayan deli adam yüzünden teyzem olaya el koydu ve “Lütfen susar mısınız, şoförün psikolojisini bozuyorsunuz” dedi. Elbette kimse bu uyarıyı dikkate almadı. Mesele uzasaydı şoföre Xanax verecektim, neyse ki gerek kalmadı.
Yolda üç tane kazaya denk geldik, trafik kilitlendi, araba bozuldu… Esenler otogarında tuvalete gitmemeye götüm üzerine yemin etmiştim, bu nedenle yaşanan aksiliklere bir de çişimin gelmesi eklenince yol bitmek bilmedi.
Yine de Comic-Con hazırlıklarını telefondan takip ederek kahvehane efesi gibi yabancı arkadaşlara “Mevzu mu var, ne alemdesin” demeyi ihmal etmedim. Brezilyalı arkadaşım haricinde ciddiye alıp dönen olmadı, bu konu hakkında konuşmak istemiyorum…
Anneanne evine varır varmaz kendimi tuvalete attım ve es vermeden uzun uzun işedikten sonra internete düşen Comic-Con fotoğraflarına bakarak kıskançlıktan tırnak etlerimi kemirdim, ptuh!
Şu linkten DC'nin dört günlük Comic-Con programına bakabilirsin. Ayrıca Entertainment Weekly de üşenmemiş, Comic-Con kapsamında Con-X diye bir etkinlik düzenlemiş. Detaylarına şuradan ulaşabileceğin etkinlikte yemek standları, seyyar şarj üniteleri, piknik alanları ve elbette bizim asla ulaşamayacağımız türde bol eğlence var.
Şimdilik ortalıkta 2016'ya ait çok fazla cosplay fotoğrafı yok, bulabildiklerimin bazılarını aşağıya bırakıyorum, üstüne basmayın. 
Bir gün ülkemizde de böyle güzellikler görmek dileğiyle, gidip kıskançlıktan kendimi keseceğim.


img_2109

img_2146

img_2087

img_2099

img_2095

img_2094

img_2037

img_2157

img_2148

img_2137

img_2135
img_2138
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

1 yorum:

  1. Sevmedim güzel yapamamışlar :/ Fışşek Sıpaydır men belki olabilir :G

    YanıtlaSil