Hüsniye

By | Salı, Nisan 23, 2013 2 comments






Adı Hüsniye olan bir kediyle tanıştım dün. Dişçiye gitmek için evden çıktım, ara sokaktan geçeyim dedim. Baktım şişko, uzun tüylü bir tombalak oturuyor bir dükkanın önünde. Uzaktan uzağa bakışıyoruz. Dayanamadım gittim yanına.

- Aman da aman koca götlü seni
- Meaauv

Kulağın birini bir şey yemiş resmen. Yarısı yok.

- Aaa kulağına ne oldu senin?
- Meaauuv

Bir ses geldi, baktım yaşlı bir teyzeyle amca bana bakıyor dükkanın içinden. Kadın tam bir Trakya teyzesi.

- Küpekler yedi kulaaanı beya. Gelene geçene salça mübalek ayvan.

Amca sigarasından bir fırt çekip hemen söze girdi:

- Üsniye onun adı. Benim karı koydu adını. Benim anamın adı da Üsniye ama sordum ondan dolayı koymadım dedi.
- Sıçtırma anana şimdi.

Bir yandan bu tiplere gülüp bir yandan Hüsniye'yi seviyorum. Saate baktım, gideyim bari dedim. O ne! Hüsnüye attı kendini önüme, bildiğin yolumu kesiyor. Amca yine girdi araya:

- Mama istiyi senden ablası mama.
- E siz vermediniz mi amca buna mama?
- Beya domuzu koy yer o. Aha bak uscukların kapları te orda!

Ciddi ciddi bir kangal sucuğu yemiş Hüsniye. Aç gözlü karı hala bana salça oluyor. Yapıştı ayağıma, pantolon da siyah, her yer Hüsniye oldu. Hani çocuklar sarılır ya bacağa, sen nereye o oraya sürüklenir. Aynen öyle yürüyoruz Hüsniye ile. Arkadan da teyze bağırıyor:

- Üsniyeeee! Kız yere dalasıca ge buraya Üsniyeee!

Güneş gözlüklerim, cool duruşum falan paçamdaki Hüsniye ve arkamdan "yere dalası" diye bağıran bir Trakya teyzesi ile yere battı. Köşeyi dönmeden Hüsniye'yi yakaladım, bir duvarın üstüne bıraktım.

- Hüsniye artık ayrılıyoruz. Koş git anan baban sana sucuk almış.
- Meaav!
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

2 yorum:

  1. O Üsniye benim lan işte!!!

    Karnı da tok, sırtı da pek.. Ama aç işte..

    YanıtlaSil
  2. Ahahaha kıyamam benim çiko Üsniyem ^_^

    YanıtlaSil